Nauczanie zdalne

Nauczanie zdalne (okres pandemii COVID-19)

008 201028s2020 pl |000 0 pol c
009 b1000000802682
015 aBZCz 2020/71190
024 7 a10.14746/se.2020.57.4 2doi
040 aWA N cWA N dWA N
041 0 apol beng
045 0 bd2020
046 k2020
245 00 Postawy nauczycielek i nauczycieli wobec kształcenia na odległość w czasie pandemii COVID-19 / cSylwia Jaskulska (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu), Barbara Jankowiak (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu).
260 c2020.

336 aTekst btxt 2rdacontent
337 aBez urządzenia pośredniczącego bn 2rdamedia
338 aWolumin bnc 2rdacarrier

380 aArtykuły
380 aPublikacje naukowe
388 1 a2001-
504 aBibliografia, netografia na stronach 64-65.
546 aStreszczenie w języku angielskim.

648 9 a2001-
650 9 aCOVID-19
650 9 aEpidemie
650 9 aNauczanie na odległość
650 9 aNauczyciele
650 9 aPostawy
651 9 aPolska
655 9 aArtykuł z czasopisma naukowego
655 9 aArtykuł z czasopisma pedagogicznego
655 9 aRaport z badań
658 aEdukacja i pedagogika
700 1 aJaskulska, Sylwia eAutor
700 1 aJankowiak, Barbara c(pedagog) eAutor
710 2 aUniwersytet im. Adama Mickiewicza (Poznań)
773 0 iW:
tStudia Edukacyjne.
gNr 57 (2020), s. 47-65